UKK - Usein Kysytyt Kysymykset

Usein kysytyt kysymykset


Voinko tehdä ostoksia rekisteröitymättä?
Kyllä. Voit tilata verkkokaupasta rekisteröitymättä, mutta kirjautumalla sisään tilillesi nopeutat ostosten tekemistä jatkossa ja voit seurata tilauksesi etenemistä. Asiakastilin käyttö ei siis ole välttämätöntä tilauksen tekemiseksi.

Kuinka kauan tilauksen toimitus kestää?
Normaali toimitusaikamme tilauksilla on 1-3 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Me käsittelemme varastolla samana päivänä klo 13.00 mennessä tulleet tilaukset ja ne lähtevät PostNordin matkaan vielä saman päivän aikana.

Mitkä ovat verkkokaupan toimitustavat?
Tilausvaiheessa pystyt valitsemaan haluamasi toimitustavan tuotteille näistä vaihtoehdoista:


-       Nouto Confetin-myymälöistä (Tuusula, Vantaa, Pirkkala)

-       Nouto PostNord noutopiste

-       PostNord kotiinkuljetus

-       sähköinen toimitus (VAIN lahjakorteille)

Mitkä maksutavat käyvät verkkokaupassa?
Käytössä on kaikki yleisimmät maksutavat: verkkopankki, pankki- ja luottokortit, MobilePay sekä useita laskuvaihtoehtoja (OP lasku, Walley)

Haluan tilata tuotteita noudettavaksi myymälästänne, miten toimin?  
Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme ja valita toimitustavaksi nouto myymälästä. Valitse se myymälä, josta haluat paketin noutaa. Tilaus on valmiina noudettavaksi, kun saat myymälästä tekstiviestin.

Haluan tilata personoidun tuotteen, miten lähetän teille tiedot tästä (kuva/teksti)? 
Tilatessasi kakkukuvaa omalla kuvalla sinun tulee lähettää haluamasi kuva sähköpostitse meille tilauksen teon jälkeen. Vastaavasti kakkukuvaan tai personoituihin kakkukoristeisiin haluamasi tekstit ilmoitetaan tilaustietoja täytettäessä tekstikenttään "Tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset". Tästä tarkemmat ohjeet löydät tuotteiden tuotekuvauksista niiden tuotteiden osalta, joissa tätä tarvitaan.

Voinko tehdä tilauksen soittamalla tai sähköpostilla?
Valitettavasti et. Kaikki tilaukset tulee tehdä verkkokaupan kautta.

Miksi tilaukseni ei mene läpi verkkokaupassa?  
Jos olet valinnut ostoskoriisi tuotteen, jota ei voi ostaa postitse/noutona, niin tilaus ei mene läpi. 

Löytyykö jotain tiettyä tuotetta jostain tietystä myymälästä?  
Löydät jokaisen tuotteen tiedoista myymäläsaldot. 

Voinko varata tuotteita myymälästä?
Otamme varauksia vastaan myymälöissä puhelimitse. Jos kuitenkin haluat varmistaa tuotteen saatavuuden, kannattaa se tilata verkkokaupasta ja valita toimitustavaksi nouto myymälästä.

Löytyykö varmasti jotain tuotetta myymälästä kuten verkkokaupan saatavuus kertoo? 
Emme pysty takaamaan, ettei sitä ole ehditty ostaa myymälästä sillä aikaa, kun olet matkalla myymäläämme. 

Missä tilaukseni on? 
Olet saanut lähetysvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin, josta löytyy PostNordin seurantatunnus, jolla pääset seuraamaan pakettisi kulkua www.postnord.fi -sivustolla.

Tuote on loppu verkkokaupasta, milloin sitä on taas saatavilla?
Voit tilata itsellesi ilmoituksen, joka kertoo kun tuotetta on jälleen saatavilla. Tilaa ilmoitus tuotetiedoista löytyvästä Ilmoita saatavuudesta- napista.

Voinko toivoa valikoimaan jotain tuotetta?
Kyllä voit ja toivoisimekin sitä. Vain niin pystymme todella kehittämään tuotevalikoimaa teidän tarpeisiin. Käytä tätä QR koodia ja anna palaute.

Naeyttoekuva_2024-09-19_070832

Tuote on loppu haluamastani myymälästä, voitteko lähettää tuotteen toisesta myymälästä?
Myymälöiden välillä ei valitettavasti ole logistiikkaa. Jos tuotetta on saatavilla verkkokaupan varastolla, tuotteen voi tilata verkkokaupasta postitse omaan osoitteeseen tai valita nouto myymälästä, jolloin sinulle ei tule postikuluja.

En saanut vahvistusta tilauksesta, miten toimin?
Kaikista onnistuneista verkkokauppaostoksista tulee sähköpostiin tilausvahvistus heti tilauksen jälkeen automaattisesti. Suosittelemme tarkistamaan myös roskapostikansion. Mikäli et jostain syystä saa tilausvahvistusta, mutta tiliäsi on veloitettu, ota yhteys verkkokaupan asiakaspalveluun: info@confetti.fi

Olen tilannut paketin noutona myymälästä. Voiko ystäväni noutaa sen?
Kyllä voi. Kerro vain ystävällesi nimi, jolla tilaus on tehty ja tilausnumero.

Näin tuotteen myymälässä, mutta sitä ei ole myynnissä verkkokaupassa. Miksi?
Pääsääntöisesti koko valikoimamme löytyy verkkokaupasta. Ajoittain tulee poikkeuksia, jolloin yksittäisiä tuotteita löytyy vain myymälöistämme. Tuusulan myymälässä on usein myynnissä näytekappaleita ja pieniä eriä erikoistuotteita, joita et muualta löydä.

Miten teen palautuksen?
Palautus PostNordin kautta...

Voinko tilata verkkokaupasta yrityksen nimellä laskulle?  
Kyllä voit. Valitse tuolloin Alisa yrityslasku. Mikäli sinulla on leivonta-alan yritys esim. konditoria tai olet yksityinen kotileipuri, saat meiltä konditoria-alennuksen. Lue siitä lisää täältä.

Jos minulla on omia palloja, voinko tulla myymäläänne täyttämään niitä?
Kyllä voit. Emme pysty takaamaan pallojen heliumkestävyyttä kuitenkaan eli pallot täytetään asiakkaan vastuulla. 

Kuinka palautan tuotteen?
Tuotteillamme on kuluttajasuojalain 6. luvun mukainen 14 päivän ilmainen vaihto- ja palautusoikeus Suomessa. Palautuksen edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön, ehjä, puhdas ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Palautusoikeus ei koske ripsiä, piilolinssejä, kosmetiikkaa, kasvomaaleja eikä intiimituotteita; kuten sukkahousuja, stay-up sukkia tai body-asuja. (Intiimituotteiden ja kosmetiikan vaihto tai palautus on mahdollista vain, jos tuote on virheellinen.)
1. Tulosta tästä -> vaihto- ja palautuslomake 
2. Täytä tiedot vaihdettavasta/palautettavasta tuotteesta.
3. Tuotevaihdon ollessa kyseessä, mainitse mihin tuotteeseen haluat tuotteen vaihtaa (muista mainita myös koko).
4. Lisää omat yhteystiedot.
5. Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti ja laita vaihto- ja palautuslomake paketin mukaan.
6. Palautettaessa käytä aina samaa kuljetusmuotoa kuin vastaanotettaessa (palautusosoite näkyy lomakkeessa). Postin asiakaspalautusnumeromme on: 605309. Palauta samaan asiakaspisteeseen, josta teit noudon.
7. Säilytä saamasi kuitti palautuksesta ja lähetystunnuksesta, kunnes maksu on palautunut tilillesi tai olet saanut korvaavan tuotteen tilalle.
8. Käsittelemme tuotevaihdon 2-3 arkipäivän kuluessa paketin meille saavuttua (rahapalautuksissa rahat palautetaan 14 päivän kuluessa).
9. Saat ilmoituksen, kun uusi pakettisi on noudettavissa.

Voiko verkkokaupan tuotteita palauttaa tai vaihtaa Confetin myymälöissä?
Kaikki verkkokauppaostosten palautukset ja vaihdot tapahtuvat verkkokaupan kautta.

Verkkokauppa auki 24 h
Verkkokaupan tilauksiin liittyvät asiat:
sähköposti info@confetti.fi
puhelin +358 45 120 6627
Myymäläkohtaisissa kyselyissä, ole suoraan yhteydessä kyseiseen myymälään. Confetin myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.