Halusimme kerätä useimmiten kysyttyjä kysymyksiä, joiden joukosta saatat löytää vastauksen mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin. Mikäli et kuitenkaan saa apua täältä, autamme mielellämme!
PERITTEKÖ TOIMITUS- TAI KÄSITTELYKULUJA?
Ei, emme peri asiakkailtamme erillisiä toimitus- tai käsittelykuluja.
Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden tilata myös yksittäisiä tuotteita, joten ostoskori laskee tilauksen postikulut tuotteiden painon mukaan automaattisesti.
Perimämme postikulut sisältävät ainoastaan pakkausmateriaalikulut sekä Itellan postituskulun.
Koska haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman edulliset postikulut, lähetämme osan tuotteista maksikirjeinä ja osan paketteina. Tämä riippuu tilauksen kokonaispainosta. Mikäli haluat seurata tilauksesi matkaa, valitse tilauksesi toimitustavaksi ostoskorista Keltainen Kuljetus (huom! tilaus tulee tehdä kirjautuneena!).
Voit tiedustella meiltä sähköpostitse info@confetti.fi mahdollista lähetyskoodia.
Tilauksesi käsittelyä voit myös seurata, kun rekisteröidyt ja kirjaudut verkkokauppaamme.
Tilauksen voi maksaa ennakkomaksulla tilillemme tai postiennakolla.
Maltathan odottaa sähköpostiisi saapuvaa tilausvahvistusta; siitä löydät tilinumeromme sekä viitenumeron, jonka perusteella löydämme maksusuorituksesi. Tilausnumerosi ei siis ole tilauksen maksuun tarvittava viitenumero.
Yllättävän usein tilauksen yhteydessä jätetty sähköpostiosoite on vahingossa virheellinen tai sähköpostilaatikko on täynnä, joten tarkistathan, että osoitteesi on oikein ja sähköpostilaatikossa on tilaa.
Huomioithan myös, että mikäli et ole lunastanut postiennakotilaustasi, emme valitettavasti voi toimittaa jatkossa tilauksia muuten kuin ennakkomaksua vastaan.
Kyllä voit!
Haluamme olla mahdollisimman joustavia mutta mikäli tilauksesi on jo pakattu niin emme voi lisätä siihen enää tuotteita.
Kun haluat muuttaa tilaustasi tai lisätä siihen tuotteita, otathan yhteyttä meihin välittömästi sähköpostitse info@confetti.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme 045 120 6627 arkisin klo 9.00 - 16.00.
Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme info@confetti.fi tarkistaaksesi peruutus-/palautusoikeutesi.
Elintarvikkeiksi luokitelluilla tuotteilla ei valitettavasti ole palautusoikeutta.
Tervetuloa, olet tullut oikeaan osoitteeseen!
Toimitamme maksettuja tilauksia sekä postiennakkotilauksia Postiin joka arkipäivä. Lue lisää nopeasta toimituksestamme toimitusehdoista.
Voimme toimittaa tilauksia myös pikapakettina, ota tässä tapauksessa yhteyttä meihin info@confetti.fi tai puhelimitse 045 120 6627 arkisin klo 9.00 - 16.00 välisenä aikana.
Muistathan kuitenkin, että Postin toimitusaika on 1-2 työpäivää Postiin jättöpäivän jälkeen, paikkakunnasta riippuen.
Valitettavasti emme voi ottaa vastaan varauksia tuotteista.
Kyllä onnistuu!
Kun haluat tilata suuremman määrän tuotteita, otathan huomioon mahdollisesti hieman pidemmän toimitusajan. Ota siis meihin ajoissa yhteyttä sähköpostitse myynti@confetti.fi tai asiakaspalveluumme 045 120 6627 arkisin klo 9 - 16 välisenä aikana.
Myymme myös osaa tuotevalikoimaamme myös tukkuhinnoin sekä edustamme Nordic Ware:n tuotteita Suomessa. Mikäli haluat jälleenmyydä tuotteitamme, otathan yhteyttä myynti@confetti.fi
Pyrimme vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin arkisin 24 tunnin kuluessa klo 9-16 välisenä aikana. Aina emme tähän kuitenkaan hyvästä tahdostamme huolimatta pysty, joten ethän huolestu jos emme heti reagoi yhteydenottoosi.
Jos kuitenkin yhteydenotostasi on kulunut yli viikko, lähettäisitkö meille viestisi uudelleen.
Tottakai kannattaa!
Rekisteröidyttyäsi liityt samalla Confetin kakkuklubiin. Confetin kakkuklubiin liittyminen ei maksa Sinulle mitään mutta saat mukavia etuja!
Confetin kakkuklubiin rekisteröityminen ei velvoita Sinua mihinkään mutta osa eduistamme tai tarjouksistamme saat tilauksesi yhteydessä.
Rekisteröityessäsi annat myös suostumuksesi Confetin markkinointimateriaalin lähettämiseen sähköpostitse sekä postitse.
Mikäli tilauksesi ei ole saapunut viikon kuluessa siitä, kun olet maksanut tilauksesi/tilannut postiennakolla, ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse info@confetti.fi ta puhelimitse 045 120 6627 arkisin klo 9.00 - 16.00 välisenä aikana.
Lähetä meille reklamaatiosi välittömästi tilauksen saatuasi mutta kuitenkin 14 päivän kuluessa sähköpostitse info@confetti.fi.